poniedziałek, 22 lutego 2010

Zaczynamy

Witam wszystkich. To już mój któryś tam blog, ale pierwszy tematyczny. Przy poprzednich wytrwałem dłużej lub krócej, jednak tutaj zapał mam nieco większy, a i ilość materiału, który chciałbym zaprezentować jest też spora. Postanowiłem założyć bloga, by móc w jakiś dodatkowy sposób rozwijać moje pasje, którymi są kolekcjonowanie widokówek, a także turystyka i krajoznawstwo. Wszystko to jest zresztą powiązane, ponieważ z każdej podróży przywożę sterty różnych widokówek, które potem segreguję i układam w segregatorach.


Widokówki zbieram od dziecka, z dłuższymi i krótszymi przerwami. Od tego czasu nazbierała się ich już bardzo duża ilość. Część z nich chciałbym tutaj zaprezentować. Z jaką częstotliwością, zależy od mojego wolnego czasu, którego z racji coraz większych obowiązków mam niestety coraz mniej. Jednak postaram się, by nowe notki pojawiały się w miarę systematycznie i często. Zapraszam do zaglądania tutaj:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz