wtorek, 29 sierpnia 2023

Około 1000 sztuk!

Z kronikarskiego obowiązku:

Kupiłem na popularnym portalu aukcyjnym na literę "a" sporą ilość widokówek. Dziś paczka dotarła, i przedstawia się ona tak:

Będę musiał poświęcić sporo czasu na przejrzenie tego. Na pierwszy rzut oka są tu widokówki polskie z okresu PRL, w większości z obiegu, niektóre z ciekawymi znaczkami. Są też pocztówki późniejsze. Sporo jest z Warszawy.

W zeszłym tygodniu zatrzymałem się na chwilę w Rawie Mazowieckiej, i zajrzałem do placówki pocztowej, gdzie kupiłem takie dwie widokówki:

Ponadto, jestem w trakcie skanowania pocztówek z Chorwacji. Jeszcze sporo mi zostało, ale mam już zeskanowany m.in. Zagrzeb i Zadar.

No i wreszcie wróciłem do postcrossingu. Dotarły do mnie już 4 kartki (górny rząd - Szwajcaria, USA, Niemcy, dolny rząd - Białoruś, i 2x Niemcy):



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz