wtorek, 30 listopada 2021

Nowy zestaw do kolekcji

Uwielbiam zamawiać zestawy widokówek na portalach aukcyjnych. Czasami zamawiam kilkaset sztuk po jakiej okazyjnej cenie. Gdy przesyłka jest już u mnie i ją rozpakowuję, to ogarnia mnie taki mały dreszczyk emocji. Nigdy nie wiadomo co znajdę w środku. Czy będzie to kolejnych kilkanaście pocztówek z Berlina czy Rzymu? Czy może z jakichś miejscowości, z których nie mam ani jednej kartki? Czasami zdarzają się kartki inne niż widokówki - wówczas zostawiam je na wymianę. Zwykle jednak w takim zestawie znajduję coś ciekawego. Są to zazwyczaj kartki z ubiegłego wieku (lata od 70 do 90).

Dziś właśnie dostałem taki komplet. Jeszcze go dokładnie nie przejrzałem, ale już ogólnie mogę stwierdzić że moja kolekcja się powiększy o nowe miejscowości. Paczka zawiera głównie pocztówki z Niemiec, Włoch, Francji, Hiszpanii. 





1 komentarz:

  1. Sama również zbieram pocztówki, ale takich pakietów nigdy nie kupowałem.

    OdpowiedzUsuń